Veterán autó és motor rovat

Cord L-29 Roadster

Errett Lobban Cord az amerikai autóipar egyik kiemelkedő alakja volt; több mint százötven, főleg a közlekedésben érdekelt céget tartott ellenőrzése alatt az 1920-as évek végétől, a Cord mellett az Auburn,

Citroën Type C 5 HP

Az 1920-as évek elejének egyik legsikeresebb típusa volt az 1922 és 1926 között gyártott gazdaságos kiskocsi, amelyből ez idő alatt 83 ezer darab talált gazdára. Ez volt a második autó,

Parancsra született szépség

Mussolini parancsára született ez a Concours győztes Lancia Astura.

Honda CRX: Örök szerelem

Zalaegerszegen találtunk egy megkímélt első szériás kivitelt.

Honda CB450: Tizenhat tulajdonos után végre tökéletes

Szitál a köd, lóg az eső lába, az aszfalt csúszik, mint a zsírozott takony, de leégne a pofámról a bőr, ha nem gangolnék vissza kettőt, ha nem morzsolnám meg a

Polski Fiat 126p: Nosztalgia mindenáron!

Bambinónak, azaz babának becézték Németországban. Lengyelországban a Maluch, azaz kisgyerek nevet használták előszeretettel, nálunk leggyakrabban a kispolszki, vagy Kispolák nevet kapta. Abban az esetben, ha becéznek egy típust, egyet jelent

Alfa Romeo Giuila Nuova, ALFA ROMEO GIULIA:

Az örök fiatalság titka a karakterből fakad. Erre a legjobb példa az immár 60 éves Giulia, amely tüzes temperamentumával ma sem hagy senkit hidegen. Két érett hölgyet hívtunk randevúra, hogy

Porsche 911 Carrera RS 2.7: Lobbants lángra!

Illusztris a társaság, két lábon és négy keréken egyaránt. Ezen a nagy napon a 911 Carrera RS 2.7 születésnapját ünnepeljük, mert közeledik bemutatásának ötvenedik évfordulója. Bár 1972 rég volt, az

Lancia Ardea: 3 nap a veterán paradicsomban

Minden jó, ha a vége jó – tartja a mondás. De előfordul olyan eset is, amikor a vége nem jó, de mégis minden jó. Például ilyennek sikeredett a mi első

Mercedes CLK, BMW 328i, Volvo C70: Élet

Mercedes CLK 200 K Cabriolet Alapadatok: négy henger, DOHC16V, 1998 cm3,163 LE, 1560 kg, 225 km/h,1998–2003 Ára: 9900 euró (jó állapot)Karakter: kényelmes, szolid építésű utazókabrió enyhén feltöltött négyhengeressel. Fényűző megjelenés

BMW 850 CSi: Minden idők legjobb kudarca

A BMW 850 nehezen megérthető autó. Nagyon rá kell érezni az értékeire, hogy tisztelni tudd, hovatovább lelkesedj is érte. Ákos azon kevesek egyike, aki rajong érte, olyannyira, hogy rengeteg időt