Rengeteg a változás, de mégis összetéveszthetetlenül C-HRA nem túl rossz minőségű földutak sem hozzák zavarba a C-HR futóművétA lámpák összetéveszthetetlenné teszik az autót, jól világítanak, de van egy fura kékes sáv a sötét-világos határonTalán hátulról változott a legkevesebbet a C-HRNem kapott burkolatot a benzinmotorNagyon sok információ nagyon jól elrendezveSokféle műszerfal jeleníthető meg a C-HR-benMég több információnak lenne hely bizonyos menükben a központi kijelzőnSzerencsére megmaradt a gombokkal való kezelhetőségA Toyotákban megszokott kiosztású irányváltó kézre eseik. Fura, hogy a Hold funkciót minden út előtt be kell kapcsolniA sportos első ülések hosszú távon is kényelmesek, és igen nagy határok között mozgathatók le és fel isKét embernek igen kényelmes ülőhelyet kínál hátul a C-HRJól pakolható a C-HR csomagtereTárolórekesz a csomagtér padlójábanA forma oltárán nem áldoztak fel semmit a megszokott Toyotás műszaki tartalombólAz előd modellt kiemelkedő sikerében nagy szerpet játszott a formája. Az utódnak ezt kell megismételnieA tervezők nagyon ügyesen bántak a karosszériaelemek íveivelAkár honnan nézzük, a formája izgalmasKellően nagy a központi kijelző