- Gyártási hely: Japán
- Gyártási idő: 1991
- Motor: 1997 cm3, turbófeltöltős, soros, négyhengeres, 265 LE
- Végsebesség: 225 km/h
- Futott kilométer: 100 000 km
- Tulajdonos: Oroszlán Éva
A Galant volt a Mitsubishi első igazán komoly raliautója, amellyel a később sikeressé vált Lancert alapozták meg. Nem csak a top kategóriában, az A csoportban, hanem a szériaautók kategóriájában, az N csoportban is népszerű volt. Az Oroszlán testvérek N-es Galantja egy vadonatúj utcai autóból épült a német Holczer műhelyben. Érdekessége, hogy négykerék-kormányzású, amely meglepő módon murván jelentett igazi előnyt. Az autó robusztus felépítésének köszönhetően elsősorban laza talajon volt gyors, akár még az erősebb A-s autókat is meg lehetett verni vele.