A világ legerősebb szériagyártású négyhengeresével a gépházteteje alatt, a hajtásláncban épített Formula-1-es hibrid technológiával és versenypályára hangolt feltöltési karakterével a MercedesAMG C 63 S E Performance T kemény egyéni teszten próbálja bizonyítani, hogy a 680 lóerős teljesítményével és 1020Nm-es nyomatékával képes helyettesíteni és egyben feledtetni a régi V8as motort. Sikerül neki? Kiderül az autóMAGAZIN augusztusi számából!
Bár az új C 63-as több mint 300 ki- lóval nehezebb, mint a régi, 170 lóerővel nagyobb teljesítményének köszönhetően jobb a teljesítmény/tömeg aránya. Ennek eredményeként 3,3 másodperc alatt eléri a százas álom- határt álló helyzetből, egy teljes másodperccel hamarabb, mint elődje.
A kiterjesztett valóság a nagy, központi érintőképernyőre vetíti az ideális ívet, a műszeregységben pedig hisztérikus fékezési figyelmeztetések villannak fel. A Track-Pace nézetben a pályagrafikák mellett mindenféle elemző eszközöket is kapunk. Igen, van ebben valami a számítógépes versenyjátékokból!
Csak úgy, egyszerűen túltölteni a motort? Meg lehetne tenni, de ez csak egy körön keresztül lenne hatásos. Ahhoz, hogy a nagydíjak távját elviselje a rendszer, 70, versenypályához tartozó speciális feltöltési zónákat tárol a Track-Pace alkalmazás.
Az autóMAGAZIn 2023 augusztusi lapszáma, ahol az egész cikk elolvasható, megrendelhető a webáruházunkban: ide kattintva!