
A középső kartámasz még kihúzott állapotban is túl rövid ahhoz, hogy a négyküllős kormánykereket megtámasztott könyökkel kényelmesen el lehessen érni.

Kézi sebességváltáshoz magunknak kell a választókart a
bal oldali sávba tolni, amit a felfelé váltáshoz előrefelé kell nyomni.

A biztonsági övek a burkolatba épített nyílásba illeszthetők, így a háttámla előrehajtásakor nincsenek
útban

Az irányjelző karján lévő gyűrűvel állítható a sebességmérő a műszeregységen, amin viszont nincs
fordulatszámmérő, csak töltés fogyasztás kijelző van. A műszeregység nem sok információt mutat egyszerre,
de a navigációs térképet igen

A belső tér helyenként ötlettelen, és a hátsó középső lámpa működtetésekor a tetőkárpit is megmozdul

A háttámla előrehajtásakor kialakuló lépcső mindenképpen kialakul, mert a raktér padlója, amit egy vastag szőnyeg fed a Corsában, nem állítható.

Eléggé szűk a Corsa második sora. A háttámla is alacsony, de betolt fejtámlával legalább jó a kilátás hátrafelé

Az ülések tisztességesek, de a vállaknál alig tartanak oldalirányban, a fejtámlák pedig kissé túl közel vannak a fejhez.

A középkonzolon a Drive Mode kapcsolóval választható ki az eco üzemmód, az elektromos EV Mode külön gombbal kapcsolható.