- Gyártási hely: Olaszország
- Gyártási idő: 1953
- Motor: 305 cm3, soros, kéthengeres, négyütemű, 15 LE
- Végsebesség: 125 km/h
- Futott kilométer: –
- Tulajdonos: Fekete Róbert
Csak hogy ne legyen egyszerű vele motorozni: a szokásos bal helyett jobb oldalt található a lábváltó, fent az egyes, lent a 2-3-4-es fokozatok, bal oldalt a hátsó pedálfék. Közel két és fél évbe telt a motor teljes körű restaurálása. Minden felhasznált alkatrész gyári vagy eredeti a motoron, amelyek nagy nehézségek által, de még beszerezhetőek Olaszországban, igaz, nagyon borsos áron. Hazájában a Rendőrség körében volt nagyon elterjedt típus, de polgári kivitele a Parilla, a Benelli, a MotoBi hasonló típusaival és a Moto Guzzi Aironéval is fel tudta venni a versenyt. A Gilera 1953 és 1969 között gyártott első kéthengeres típusa rendkívül népszerű volt elérhető ára, egyszerű felépítése és kezelhetősége, valamint kis fogyasztása miatt.