Az autóipar és a motorsport történetének egyik legpatinásabb és egyben leghíresebb autóját, a Ferrari 250 Testa Rossát a The Little Car Company innovatív módon újragondolta, és a vásárlók mostantól online megtervezhetik a legenda saját verzióját.
A Ferrari 250 Testa Rossa az egyik legvágyottabb régi versenyautó, dollártízmilliókért kel el, ha időnként felbukkan belőlük egy valamelyik aukción. Mit tehet az a Ferrari rajongó, akinek ennyi pénze nincs, de mégis szeretne egy ilyen autót a garázsában? Vagy mondjuk a gyereknek, egy kicsit kisebb méretűt?
Rendelhet egyet a Little Car Companytól. A cég limitált példányszámú, kézzel épített, elektromos méretarányos autókat gyárt. A Ferrari Testa Rossa J a nagy olasz márkával együttműködve készül, és tisztelgés az ikonikus versenyautó előtt, amely az 1950-es és 1960-as években példátlan sikereket ért el. A 250 Testa Rossa története során 18 győzelmet aratott, és háromszor is megszerezte a sportautó-világbajnoki címet 1958-ban, 1960-ban és 1961-ben. Le Mans-ban érte el sikerei csúcsát: 1958-ban, 1960-ban, 1961-ben és 1962-ben négyszer nyerte meg a 24 órás versenyt.
Az ikonikus versenyautó nagy múltja és presztízse előtt tisztelegve a Testa Rossa J elektromos hajtáslánccal hajtott, hű, méretarányosan kisebbített másolat. A leendő vásárlók a konfigurátor segítségével történelmi, személyre szabott vagy szolid fényezések sokasága közül választhatnak, rengeteg színválasztékkal mind a külső, mind a belső tér tekintetében.
A Testa Rossa J versenyzői örökségének és DNS-ének bizonyítékaként az ügyfelek még saját versenyszámot is választhatnak, amely az autójuk elejét és oldalát díszíti. A még inkább versenyzői hajlamúak számára a vásárlók választhatják a Pacco Gara felárat is, amely számos teljesítménybeli és esztétikai fejlesztést kínál. Leginkább a teljesítményt növeli, így a teljes teljesítmény 14 kW-ra emelkedik.
A Ferrari hivatalos modelljeként a Ferrari Testa Rossa J nem egy olcsó garázsmásolat. A Little Car Companynál ugyan úgy kézzel formázzák alumínium lemezból a karosszériát, a festés is hagyományos technikával zajlik. A Testa Rossa J az eredeti számos jellemzőjét tartalmazza, beleértve ugyanazt a kormányművet és felfüggesztési geometriát, hogy igazán hiteles kezelhetőséget biztosítson. A belső térben viszont eltávolították a sebességváltó alagútját, hogy helyet csináljanak a vezető és az ifjabb utas számára kialakított üléseknek.
A Ferrari 812 Superfast által inspirált, gyönyörűen megtervezett Manettino kapcsoló lehetővé teszi a vezető számára, hogy négy vezetési mód között válogasson:
- Kezdő üzemmód: 1kW / 24km/h
- Komfort üzemmód: 4kW / 40km/h
- Sport üzemmód: 10kW / 80km/h
- Verseny üzemmód: 12kW / 80km/h
Az újdonság az, hogy ügyfeleknek, hogy megtervezzék saját specifikációjukat. A saját ízlésüknek megfelelő festéstől kezdve a versenyszám kiválasztásáig az ügyfelek egy innovatív 3D-s kiterjesztett valóság funkciónak köszönhetően láthatják, ahogy alkotásuk életre kel, amihez elég csak ide kattintani.