A lámpák rendkívül jókAz előző hetes sorozat méreteit kapta az új ÖtösMagunk is létrehozhatunk gyorsgombokat, ami sokat segít az infotainment kezelésébenA vesék az európai szemnek is elfogadható méretűekAz elegancia ötvözete az erőteljesselNem a gyorstöltés bajnoka az i5Az elektromotoros változat "motortere" szinte üresHiába nincs ott semmi, az elektromos változatnál sem alakítottak ki rakodóüreget az orrészbenA dízel meggyőző volt a menetpróbánA központi kijelző előtt kell a kezünkkel manőverezni a gesztusvezérlés használatánálA régi kezelőszervek valahogy jobban kézre álltakFura, és nem mindíg jól leolvasható a műszerfalHátul igazán kényelmesek az ülések, és helyben sincs hiányA dízel is remek választás lehet motornak az új ÖtöshözHátul is teljes körű lehet a klímavezérlésA rendkívül sok választható extra továbbra is elérhető az Ötös sorozathozA csomagtartó mély, de jól pakolhatóA vezető szinte tökéletes munkateret kapott, bár például a bajuszkapcsolók anyaga olcsónak tűnik