Az új Ötösben többféle motor dolgozik. A kizárólag villanymotorral hajtott, a többiekkel azonos megjelenésű változatot i5-nek hívják, de az is hátul hajt. Egy igazi BMW tehát. Vagy mégsem? Kiderül a júliusi autóMAGAZINból!
Az ötös BMW jó ötven éve van velünk. A nyolcadik generációt rövidesen, 2023 októberében dobják piacra, és olyan vizuális is- mertetőjegyekkel rendelkezik majd, amelyek már az első, 1972-es Ötöst is jellemezték: egyenes vonalak, „Hofmeisterknick”, azaz a jellegzetes törés a C oszlop oldalablak felőli ol- dalán, és a lefelé lejtő csomagtérfedél határozzák meg a limuzin profilját.
A kerek háromméteres tengelytávú i5 padló- jában hét modulban összesen 324 cella rejtőzik. Ezek együttes hasznos kapacitása 81,2 kWh. A töltőaljzat hátul, jobb oldalon található, az M60 változatban elöl egy második 192 kW teljesítményű motor is dolgozik.