Csavart szaltót mutat be a Fecskefarkú. Tartani fog a tető?Mennyire könnyű kinyitni az ajtót? Megbeszélés a törésteszt utánA Steyrnél Barényi pályafutása a műszaki rajzolással kezdődöttBarényi elvi vázlata a merev utascelláról és a gyűrődési zónákrólBarényi először a W111-ben valósítja meg karosszéria- koncepciójátSzámtalan törésteszt bizonyítja a konstrukció biztonságosságátMerev Ponton, még mindig energiaelnyelő gyűrődési zónák nélkülA Porsche is kutat. 1966-ban tíz méter magasból ejtenek le egy 904-estLégzsákkal és légzsák nélkül ütközött két W124-es 1991-benA Smart bizonyítja, hogy az S-osztály gyűrődési zónája jól működik mint védelmi koncepcióBiztonsági övek hátul. Az auto motor und sport már az 1970-es évek közepén bebizonyította, mennyire hasznosak1977-ben az auto motor und sport hét kisautót tesztelt egyszerreMerev tartók fokozzák a cella szilárdságátA légzsák az 1980-as évek elején érkezett. Jelentősen csökkenti a sérülésveszélytSemmi sem mozdul – a számítógép is bekapcsolódik a töréstesztekbe, és segít növelni a biztonságot