Egy osztállyal feljebb, a kompakt kategóriás SUV-ok sorában indul versenybe a vevők kegyeiért a VW konszern sportos spanyol márkájának képviselője, az egyébként nálunk, a győri Audi gyárban készülő Cupra Terramar. Elsősorban azokat a vásárlókat célozza, akik egyszerre praktikus és sportos autót akarnak. A Terramar ugyanis bőséges és kényelmes elhelyezést nyújt négy, vagy akár öt utasa és csomagjaik számára, miközben a vezetőjét mosolyra fakasztó módon, átlagon felüli lelkesedéssel viszi a kanyarokba. Ez utóbbira leginkább a 265 lóerős, összkerékhajtású benzines csúcsváltozat az alkalmas, bár nem áll messze nagyon sem a 150 lóerős hibrid, sem az összesen 272 lóerős plug-in hibrid változattól sem. Ez utóbbi biztosan elnyerte a zsűritagok támogatását, hiszen 20 kWh-s akkumulátorával akár 100 kilométert is képes káros anyag kibocsátás nélkül, tisztán elektromosan maga mögött hagyni.
A Cupra Terramar egy osztállyal feljebb, a kompakt kategóriás SUV-ok sorában indul versenybe a vevők kegyeiért a VW konszern sportos spanyol márkájának képviselőjeként, ami egyébként nálunk, a győri Audi gyárban készül. Elsősorban azokat a vásárlókat veszi célba, akik olyan autót szeretnének, amely egyszerre praktikus és sportos. A Terramar ugyanis bőséges és kényelmes elhelyezést nyújt négy, vagy akár öt utasa és csomagjaik számára, miközben a vezetőjét mosolyra fakasztó módon, átlagon felüli lelkesedéssel veszi a kanyarokat. Ez utóbbira leginkább a 265 lóerős, összkerékhajtású benzines csúcsváltozat az alkalmas, bár nem áll messze nagyon sem a 150 lóerős hibrid, sem az összesen 272 lóerős plug-in hibrid változattól sem. Ez utóbbi biztosan elnyerte a zsűritagok támogatását, hiszen 20 kWh-s akkumulátorával akár 100 kilométert is képes káros anyag kibocsátás nélkül, tisztán elektromosan maga mögött hagyni.