- Gyártási hely: Német Szövetségi Köztársaság
- Gyártási idő: 1991
- Motor: 3460 cm3, soros, hathengeres, 360 LE
- Végsebesség: 291 km/h
- Futott kilométer: 203 000 km
- Tulajdonos: Spiegel András
Az Alpina B10 Bi-Turbo összesen 507 darabban készült, az utolsó példány a mai napig az Alpina tulajdona. A modellt a BMW E34 535i alapjain fejlesztették, akkoriban a világ leggyorsabb szériagyártású szedánja volt. Teljesítmény tekintetében a korszak Ferrari Testarossa vagy Porsche 911 Turbo modelljével került egy súlycsoportba, és bőven erősebb volt, mint az akkori M5. A két Garrett T25 vízhűtéses turbófeltöltő másfélszeresére emelte a teljesítményt (211 lóerőről 360-ra). Ez a példány a 202-es Alpina alvázszámot viseli, felszereltsége teszi egyedülállóvá, ugyanis összesen két darab készült Gletscher Blau (Gleccserkék) fényezéssel és azokból is csak egy a kék Alcantara belsővel borított, feláras Recaro sportülésekkel.